DURATA GARANTIEI
- 24 luni , pentru persoane fizice sau grup de persoane fizice constituite în asociatii, care utilizeaza sau consuma produse in afara activitatii profesionale sau comerciale;
- 12 luni , pentru cumparatorii persoane juridice.
CONDITII PENTRU ACORDAREA GARANTIEI
Garantia pentru produsele care nu sunt insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se solutioneaza prin repararea, inlocuirea sau stornarea produsului defect. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea VALA EVOLUTION SRL., expedierea se va face prin intermediul curierilor rapizi Fan Courier, Sameday, Cargus, etc. Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice. In cazul persoanelor juridice, termenul maxim de solutionare a garantiei poate fi de pana la 30 zile calendaristice.
Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21, O.G. 140/2021 si O.G. 174/2008. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar serial), impreuna cu accesoriile aferente si copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, screen burn-in, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat, metode de securitate suplimentara, etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei. Recomandam realizarea de back-up periodic.
Garantia pentru produsele insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se solutioneaza in centrele mentionate si in conditiile specificate in acest document.Pentru acordarea garantiei este necesar sa pastrati certificatul de garantie in original.
Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.
Garantia de conformitate este de 2 ani cu exceptia produselor a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani.
In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional, produsele care nu respecta termenii si conditiile de acordare a garantiei), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).
Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate. Aceste documente devin partea integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.
Categorii de produse cu condiții speciale de retur
Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator:
– Castile in ear – nu pot fi returnate din motive de protecţie a sanatatii sau din motive de igiena. Acestea se pot returna doar daca nu au fost desigilate.
– Folii teflon de gratar/Folie de gratar teflon PTFE, Cook Time, tip plasa/Folii teflon aragaz – nu pot fi returnate din motive de protecţie a sanatatii sau din motive de igiena. Acestea se pot returna doar daca nu au fost desigilate.
– Covoras silicon alimentar pentru bucatarie/Covoras de copt – nu pot fi returnate din motive de protecţie a sanatatii sau din motive de igiena. Acestea se pot returna doar daca nu au fost desigilate.
Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta termenului legal de 15 zile de solutionare, termenul fiind de minim 30 zile si maxim 120 zile de la data receptionarii in service.
Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.
STORNARE PRODUSE
Produsele care nu pot fi reparate sau inlocuite cu produse identice, vor fi solutionate prin stornare. Contul clientului va fi creditat (incarcat) cu valoarea facturii de storno.
PREVEDERI FINALE
Orice dispută între părţi cu privire la interpretarea, executarea şi efectuarea acestui contract, vor fi rezolvate pe cale amiabilă într-un termen de 30 zile de la apariţia acesteia. In cazul în care disputa persistă după acest termen şi părţile nu au ajuns la o altă intelegere, soluţionarea disputei se va efectua conform normelor legale în vigoare la data apariţiei respectivei dispute. Produsele sunt in conformitate cu declaraţia de conformitate livrata cu produsul