Livrare comenzi

Statusul unei comenzi

Comenzile înregistrate pe www.vala.ro pot fi urmarite direct în contul tau de client, accesand secţiunea “Istoric comenzi”. Veti fi informat/a prin E- mail in privinţa evoluţiei/modificării statusului fiecarei comenzi plasate, numele agentului responsabil de aceasta şi numărul de AWB.  In secţiunea “Istoric comenzi” puteti vedea comanda detaliată, prin accesarea butonului “Detalii”.

Livrare prin curier

Livrarile prin curier se fac în cel mai scurt timp posibil de la primirea E-mail-ului de informare că s-a efectuat expedierea coletului. Acesta conţine numărul de AWB şi firma de curierat prin care se livrează comanda dvs.

Livrarea se face GRATUIT prin curier pentru comenzile a căror valoare totală depasesc suma de 300 lei, indiferent de numărul de produse comandate, dimensiunea sau greutatea acestora.

Informații utile

Timpii de livrare sunt valabili din momentul confirmarii comenzii și exceptând zilele nelucrătoare.

Puteţi cere informaţii sau modificări asupra comenzilor dvs. accesând numărul de telefon şi/sau adresa de e-mail a agentului responsabil pentru comanda dvs., date disponibile în email-ul de confirmare a preluării comenzii.

În cazul livrărilor prin curierat rapid este recomandat ca după recepționarea comenzii, produsul/produsele sau ambalajul să fie verificat/e pentru a nu prezenta defecțiuni fizice cauzate de transport. Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este in stare perfecta de livrare si prezinta urme de lovituri, zgarieturi sau orice alte probleme vizibile, va recomandam sa il refuzati.

Refuzarea produsului/produselor este posibila doar in prezenta curierului la momentul livrarii. Pentru aceasta va trebui sa completezi un Proces verbal de constatare la momentul livrarii.

Este obligatoriu ca verificarea să fie făcută in prezenta  curierului in momentul recepționarii produsului, in cazul sesizarii unei neconformitati, aceasta sa fie consemnata in procesul verbal intocmit intre curier si client iar sesizarea făcută in maximum 24 de ore de la primirea comenzii, la adresa de e-mail : Office@vala.ro. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului si 3-5 poze cu produsul / ambalajul in care sa se indice eventualele probleme ( deteriorare, neconformitate ). Sesizările făcute mai târziu de 24 de ore din momentul primirii produselor nu vor fi luate în considerare.

Pentru localitatile din afara retelei de curierat, se percepe un cost suplimentar de 9 lei (vezi pagina curier ales) si 19 lei (vezi pagina curier ales) pentru livrarea coletelor. Aceasta se adauga peste taxa de livrare atat in cazul in care valoarea comenzii nu atinge pragul de 300 lei, prag stabilit pentru livrare gratuita cat si atunci cand valoarea comenzii depaseste acest praguri.

Modalitatea de plata

Daca sa achitat comanda online si ati decis returnarea coletului in urma deschiderii si constatarii ca produsele nu se prezinta in stare perfecta, suma achitata online va fi restituita in contul din care ati efectuat plata.

Vala.ro
Logo
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
Shopping cart